اسلایدر

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





توجه                                                                                                                                                                                                      
وب سایت رمانی ها

رمانی ها بزرگترین سایت دانلود و خواندن رمان در ایران 

حتما سر بزنید.
 

 



قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق دستگاه الکتریکی ترک سیگار e-health cigar دوچرخه ثابت مغناطیسی ویژه ROBIMAX 7758 پشتي ماساژور ویبره حرارتی Massage Cushon ترازوی دیجیتال شیشه ای=" آموزش نفوذ در دلها توتال کر _دستگاه دراز نشست

نظرات شما عزیزان:

آرام
ساعت23:49---24 مرداد 1393
برای خودت زندگی کن...
برای کسی که ارزش تورادارد...
ارزش تورامیداند...


آرام
ساعت21:54---23 مرداد 1393
وقتی دلت تنگ میشه،...حتما وقتشه با خدای خودت تنها باشی....

آرام
ساعت11:57---23 مرداد 1393
دوچیز شمارا تعریف میکند:بردباری تان:"وقتی هیچ چیز ندارید"...ونحوه رفتارتان:"وقتی همه چیز دارید".

نیلوفر
ساعت17:28---22 مرداد 1393
سلام وبت خوب بود.موفق باشی لینکیدمت.شماام مارو بلینکید.مچکر.

elham
ساعت17:14---22 مرداد 1393
سلام مرا به غرورت برسان
.
.
.
و به او بگو بهای قامت بلندش
.
.
. تنهاییست....!!!!




به منم سر بزن داداش


آرام
ساعت18:40---21 مرداد 1393
سلام خوبین؟ی سوال داشتم.ما که تو لوکس بلاگیم میتونیم از بلاگفا لینک کنیم.راهنماییم کنید ممنون میشم

آرام
ساعت15:07---21 مرداد 1393
ما اولین دفعه است که تجربه بندگی داریم...
ولی او قرنهاست که خدایی می کند....
پاسخ:ممنون از جمله زیبایی که برامون گذاشتی.گروه ما تصمیم داره پستی تو وبلاگ بذاره که مطالبی رو که برامون فرستاده میشه رو با اسم فرستنده تو وبلاگ نمایش بده. لطفا اگه این پست راه اندازی شد بازم از این مطالب برامون بفرس


آرام
ساعت12:55---21 مرداد 1393
خیلی عالیه

ziba
ساعت20:21---15 مرداد 1393
slllm...mamnoon ke zood j daD sabeghe weblog nevisi daram vali khob khodam web nadaram
پاسخ:باشه دوست عزیز. فقط لطف کن ایمیلتو بذار برامون چون اطلاعات حساب کاربری رو باید به اون بفرستیم


ziba
ساعت20:04---15 مرداد 1393
sllllm...khoB? darmored inke nevisande mikhay mikhastam begam ke mitoonam nevisande webloget besham age mayeli ya hata age mayel nisT bara nazaram javab bezar miam miBnam...mamnon misham...fln bye
پاسخ: سلام دوست عزیز. ممنون که به وبلاگ ما سر زدی. آیا تا حالا سابقه وبلاگ نویسی داشتی؟ اگه داشتی که آدرس وبلاگت رو برامون بفرست و اگر هم نداشتی در صورتی که بتونی با سبک وبلاگ ما بنویسی بهمون خبر بده تا برات اکانت نویسندگی باز کنیم.


یوسف
ساعت13:42---5 مرداد 1393
سلام داداش تبادل بنر میکنی؟

arash
ساعت5:03---5 مرداد 1393
یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او
پر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟
بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای

نیشتر عشقش به جانم میزنی
دردم از لیلاست آنم میزنی

خسته ام زین عشق دلخونم مکن
من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو / این لیلای تو ..... من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم.
در رگ پنهان و پیدایت منم

الها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم.
صدقمار عشق یکجا باختم

کردمت آواره صحرا نشد
گفتم عاقل میشوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت
غیر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی..
دیدم امشب با منی گفتم بلی..

مطمئن بودم به من سر میزنی
در حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم.
صد چو لیلا کشته در راهت کنم
پاسخ:از شعر قشنگی که برامون گذاشتی متشکریم.


نازیلا
ساعت17:45---2 مرداد 1393
سلام وب جالبی داری خیلی خوشحال میشم با وبلاگت تبادل لینک کنم برای تبادل لینک که باعث افزایش بازدید وب سایتت می شه وارد این سایت شو . www.link.chichandshop.ir

مائده
ساعت15:11---31 تير 1393
ديگر تمام شد...
آرزوهايم را گذاشتم در كوزه
با آبش قرص هاي اعصابم را مي خورم...!


natalie
ساعت14:45---31 تير 1393
اپم ااکه میشه سر بزن

ali
ساعت17:43---28 تير 1393
سلام خدمت همکار گرامی . اگه مایل باشید می توانید با سایت ما تبادل لینک کنید و بازدیدتان را افزایش دید . برای تبادل با ما به این لینک برید . www.links.marja-download.ir اسم سایت خودتون رو وارد کنید . اینم سایت اصلی ما www.marja-download.ir

سارا یکتا
ساعت16:53---28 تير 1393
لینک شدی

فاطمه خانی مدیر وبلاگ مال خنده خخخخ
ساعت16:21---24 تير 1393
اگه بخواهید من آماده هستم و میتوانم نویسنده ی وبلاگتان باشم

masi
ساعت0:36---23 تير 1393
سلام دوست من!بله که یادمهبراسوالتون جواب قطعی ندارم ولی فک کنم باید بری توی مدیریت مطالب قبلی و اون قسمت پایین مطلبو برای نمایش مطلب تنظیم کنی....امتحان کن جواب ندادبگو دوباره میرمو یه نگاهی میندازم

sami
ساعت23:32---22 تير 1393

سلام.وبه خوبی داری.میخوای تبادل لینک کنیم؟اگه آره بیا وبم تبادل لینک اتوماتیک انجام بده تا تبادل لینک داشته باشیم.خوشحال میشم این کارو کنی.موفق



z
ساعت17:35---21 تير 1393
سلام به شما دوست عزیز. وبلاگ خیلی خیلی مفیدی دارین.
اگه از مانتو های سنتی و مجلس و اصیل ایرانی خوشتون میاد حتما به وبلاگم سری بزنین. و به مانتوی دلخواهتون نظر بدین چون هر هفته بهترین لباس رو از نظر مخاطبین اعلام می کنیم.


arash
ساعت16:04---20 تير 1393
من شما رو لینک کردم ....شما هم بلینکید منو

arash
ساعت23:47---16 تير 1393
سلام واقعا وب خیلی خوب و قشنگی داری
اگه دوس داشتی به وب منم سربزن مطمئنم پشیمون نمیشی
البته من دوتا وب دارم حتما به هر دوشون یه سری بزن
اگر هم با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
http://arashrashidi.loxblog.com
http://fun-ax.loxblog.com


IDL
ساعت15:09---15 تير 1393
سلام من مدیر وبلاگ ایرانیان دانلود هستم.
من هم شما را لینک کردم


سحر
ساعت13:51---7 تير 1393
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. http://www.Linc.ir

مدل گراف
ساعت17:30---1 دی 1392
سلام به سایت من بیایید با تبادل لینک و بنر هم موافقم منتظرت هستم ساییت عالیه

نظر هم بذار برام ممنونمم

http://modelgraph.rozblog.com/


منوچهر
ساعت21:14---30 آذر 1392
سلام وب زیبایی داری معلومه که خیلی زحمت میکشی امیدوارم موفق باشی خوشحال میشم اگه به من یه سری بزنی و نظر بدی.
بروی صفحه شطرنج دروغ و ریا برای مدت طولانی دوام نمی آورد.
ترکیب خلاقانه گستاخی یک دروغ را عریان می کند.
حقیقت بی رحم که منجر به یک کیش و مات می شود و ریا کار را رسوا می کند.


سزار
ساعت16:41---17 تير 1392
سلام خوب هستی؟وبلاگت را در لیست وبلاگهای بروز شده دیدم من می خوام باهات تبادل لینک کنم اگه شما موافقی بیا بهم خبر بده تا من بازم بهت سر بزنم


sINA
ساعت23:47---8 تير 1392
سلام دوست عزیز...!

رتبه الکسای شما خیلی از ما پایین تر است و تبادل لینک به سود شما و به ضرر ماست ؛ متاسفانه ما نمیتوانیم شما را لینک نمائیم...!
----
وب ما نویسنده فعال میپذیرد همچنین در صورت فعال بودن هر هفته یک کارت شارژ 2 هزار تومانی به نویسنده بدون قرعه کشی تعلق میگیرد...!
----
با تشکر از شما دوست عزیز...!


savash
ساعت16:43---5 تير 1392
ام.این پیامو یکی از بچه ها بهم داد:







هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :







بسم الله الرحمن الرحیم







لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم















آمین















این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی واقعا برآورده میشه!















پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه















الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه.


علی
ساعت6:11---24 آذر 1391
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری فقط اگه میشه فوتبالی کن یه سری به منم بزن

ضحی
ساعت12:37---14 شهريور 1391
به پیشنهادت فکر کردم و دیدم که درست میگی
ممنونم که میزاری توی وبلاگت سهمی داشته باشم
ممنونم
فعلا بای


ضحی
ساعت23:05---13 شهريور 1391
مر30 که نظرتو تو وبم گفتی


ضحی
ساعت17:38---13 شهريور 1391
سلام حسن وبلاگ باز کردم هنوز خیلی دست و حسابی نیس لطفا کمکم کن درستش کنم
لطفا بیا وبلاگم و نظرتو بگو
ممنون میشم
مر30 پسر خاله ی خوبم
دستت درد نکنه
www.best_roman.loxblog.com
مر30


سوگند(پرشان)
ساعت15:34---20 ارديبهشت 1391
دیدم دختر خاله هاتو پسرخاله ات همشون کامنت گذاشتن ، گفتم منم بذارم. قالبه وبت خیلی مزخرفه. صبر کن بیام حسابتو میرسم .
چرا آدرسه وبمو عوض نکردی ؟ دفعه بعد بیام ببینم عوض نشده حسابتو میرسم .
جایه دختر داییت کم بود که اونم پر شد.


حمید
ساعت16:08---14 ارديبهشت 1391
با سلام
شما می توانید بعد از گذاشتن کد لینک باکس در وبلاگتان و یا سایتتان لینکتان را ثبت نمایید تا در مقابل دید کاربران چت روم ایرانی قرار گیرد.اگر می خواهید هر چند وقت یکبار لینکتان را آپدیت کنید باید عضو شوید و با آپدیت لینکتان آدرس وب خود را به بالای لیست بفرستید.
با تشکر
http://tabadol12.com/box


ramin
ساعت4:41---7 ارديبهشت 1391
سلام!
آموخته ام اگر کسی یادم نکرد او را یاد کنم شاید او از من تنهاتر باشد
دوست من گرد هم جمع میشویم تا لحظه های مان را پراز نشاط کنیم ققنوس چت برای شما فضایی پر از صمیمیت وهمبستگی ایجاد میکند اشخاص فرهیخته ای مانند شما محفل ما را روشن تر میکنندبه ما بپیوندید و با شرکت در مناظرات و مباحثات مختلف به رشد فکری و فرهنگی دوستان خود کمک کنید زیرا که بنی ادم اعضای یکدیگرند و در افرینش زیک گوهرند
دوستانی که با تبادل لینک موافقند به تبادل لینک رایگان ققنوس برند
با تشکر مدیر چت روم

http://www.ghoghnooschat.com/linkestan/ تبادل لینک رایگان چت روم ققنوس

http://nicefun.ir/anjoman/ انجمن ققنوس

http://nicefun.ir/profile/ جامعه مجازي ققنوس


Mohammad
ساعت13:29---1 فروردين 1391
پایگاه اینترنتی موسسه زبان شکوه گناباد
با سپاس


آدمای الاف
ساعت18:41---10 اسفند 1390
ما اینقدر بیکاریم که مجبور شدیم بیایم وبلاگ مزخرف تو رو ببینیم هه هه هه

سارا
ساعت15:01---5 اسفند 1390
وبلاگ قشنگی داری نگاه کردم خیلی خوشم اومد

s and z
ساعت19:26---4 اسفند 1390
محمد جون به وبلاگت سر زدیم خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییییی قشنگ بود الهی بمیری با این وبلاگت اه اه اه اه اه مزخرفففففففففففففففففففففففففف ف

زهرا
ساعت19:23---4 اسفند 1390
ضحی خانم فکر می کنی ما پیشت کم میاریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما هم خوب بلدیم زبون بریزیم


ضحی
ساعت13:47---4 اسفند 1390
سلااااااااام محمد جون
خوبی؟
خیلی ممنون که وبلاگتو تغییر دادی
خیلی قشنگ شده
خییییییییلیییییییی
عاااااااااااااااالیییییییییی یی
مر30


AMIR 3x
ساعت13:19---4 اسفند 1390
من تورولینک کردم.خوشحال می شم اگه توهم این کارو کنی!!
عنوان:دانلودآهنگ های جدیدوبرنامه های کاربردی
وب:http://www.internet-download.lxb.ir


ززی
ساعت13:27---28 بهمن 1390
شلاااااااااااااااااااااااام خره!!!!!!!!!!!!چه طوری گوسفند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟ لطفا به من گاو ایمیل بفرست دغ کردم

mbm
ساعت12:24---6 بهمن 1390
سلام . وبلاگت خیلی زیباست . دوست داشتی به من هم سربزن و نظرت رو بگو.
منتظرتم . بای


نیما
ساعت14:09---5 بهمن 1390
محمد جون وبت خیلی قشنگه فقط اگه به جای استقلال ،پیروزی رو محبوب دلها می دونستی وبت عالی تر می شد

نیلوفر
ساعت13:06---4 بهمن 1390
وبت جالبه
خیلییییییییییییییییییییییییی ییییی قشنگه


پسرخاله-هادی
ساعت19:08---1 بهمن 1390
وبلاگ جالبی داری

آرمان
ساعت16:20---23 دی 1390
حسن تو رو خدا ای بابا چرا آخه وبو تغییر نمی دی وای خدا خسته شدیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 17 شهريور 1398برچسب:, ] [ 22:33 ] [ محمد حسن ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 694
بازدید کل : 113349
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام